Sport Management
10 września 2023
O tym, jak działa marketing sportowy i w jaki sposób "zbudować" sportowca w dzisiejszym świecie [...]
26 czerwca 2023
Dla Grupy JSW zrealizowaliśmy Pierwszy Ekstremalny Bieg Górnika. Przedsięwzięcie trudne i wymagające dużego [...]
4 kwietnia 2023
Grzegorz Kita, prezes SMP został zaproszony na Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach. Będzie mógł się z [...]
31 marca 2023
W ostatnią sobotę czerwca (24.06.2023r.) JSW organizuje pierwszy, ekstremalny „Bieg Górnika”. To [...]
16 lutego 2023
Prezes SMP został zaproszony aby wykładem i dyskusją otworzyć IX Ogólnopolską Konferencję Biegową [...]
24 stycznia 2023
Fani żużla w ostatnich latach szczelnie wypełniali PGE Narodowy. Wszystko jednak wskazuje na to, że w 2023 roku [...]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje