Sport Management
SMP in media

Sport Management Polska is a professional company specialized in sports marketing and consulting. SMP comprehensively combines such diverse sports business areas as business consulting, marketing, management, public relations, organizing events and training.

Expert knowledge, broad skills and rich experience – these are our assets which find big recognition among the media representatives in both business and sports marketing.

CEO of Sport Management Polska – Grzegorz Kita, manager of the company since 2002, is the most widely quoted expert in the field of sports business in Poland.

We invite you to familiarize with some of the articles, programs, television broadcasting and other media drafts:
 

2009-12-11
Dziennik Gazeta Prawna
Pierwsza walka Mariusza Pudzianowskiego w formule MMA rozgrzewa wyobraźnię. Jak to możliwe, że piętnaście minut w ringu warte jest 250 tys. zł. ?

Prezes Zarządu Sport Management Polska, Grzegorz Kita wskazuje jednak, że na taką stawkę sportowiec pracuje latami, budując i wzmacniając swój wizerunek i rozpoznawalność.
2009-10-30
Dziennik Polski "Wisła Kraków może stracić sponsora"
Zakaz reklamy, który ma objąć firmy bukmacherskie w mocnym stopniu dotknie kluby sportowe, które dotychczas współpracowały z tym sektorem. Poproszony o opinię Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska uważa, że wśród klubów piłkarskich Wisła Kraków będzie jednym z podmiotów, który najmocniej odczuje taką sytuację.
2009-10-27
Wirtschaftsblatt (Austria)
Jak zmienia się Polska przygotowując się do EURO 2012? Jakie zmiany zachodzą w globalnej infrastrukturze kraju? Jak nowoczesne stadiony zmieniają krajobraz polskiego sportu?

O tym wszystkim rozmawiał Prezes SMP Grzegorz Kita z Beatrice Bösiger -  dziennikarką najbardziej prestiżowego w Austrii, dziennika ekonomicznego Wirtschaftsblatt.
We invite you to read the article   
2009-10-27
Metro
Ile trzeba zapłacić za Kubicę, Gortata i Małysza? Wzrastająca popularność sportu i sportowców powoduje, że stają się oni cennymi aktywami marketingowymi.

O wartości polskich zawodników, ich cechach osobowych i potencjale reklamowym mówi Grzegorz Kita - Prezes Zarządu Sport Management Polska.
2009-10-23
TV Biznes
Jaki jest stan rynku marketingu sportowego w Polsce?

W programie udział wzieli: Grzegorz Kita - Prezes Zarządu Sport Management Polska oraz reprezentowana przez SMP Mistrzyni Świata w taekwondo - Joanna Paprocka.
2009-10-19
TVN CNBC
Gośćmi programu byli Prezes Zarządu Sport Management Polska, Grzegorz Kita oraz Krzysztof Sachs, partner Ernts and Young. Tematem rozmowy była przyszłość polskiego biznesu piłkarskiego. Jak naprawić polską piłkę? Czy bojkot kibiców może uderzyć w PZPN?
Have a look at the material   
2009-10-16
Radio PIN
Ekonomiczne aspekty gorącej atmosfery wokół polskiej piłki. Jak mocna jest zasadniczo pozycja dyscypliny? Czy w długim horyzoncie czasowym piłka nożna jest w ogóle do pokonania przez inne dyscypliny?

W szerokim komentarzu na antenie radiowej, Prezes SMP - Grzegorz Kita, przedstawia pozycję futbolu we współczesnej architekturze marketingowej i mediowej. 
2009-10-15
PAP
Jak powinni zachować się sponsorzy polskiej reprezentacji w świetle akcji bojkotu PZPN? Czy pośpiech i nerwy to dobry doradca?

O tym wszystkim można przeczytać w "gorącym" materiale Polskiej Agencji Prasowej. Poproszony o wypowiedzi - Prezes Zarządu Sport Management Polska, Grzegorz A. Kita - uważa, że obecną sytuację trzeba traktować z najwyższą ostrożnością ale nie podejmować gwałtownych ruchów.

Czy słuszne jest zdanie eksperta przedstawiającego jedyną wyważoną opinię w tej gorącej atmosferze?
We invite you to read the article   
2009-08-30
Eventspace.pl
Marketing sportowy – zaangażowane emocje i nie nachalna promocja.

O różnorodnych aspektach marketingu sportowego mozna przeczytać w długiej rozmowie specjalistycznego portalu Eventspace.pl z Grzegorzem Kitą, prezesem SMP.
We invite you to read the article   
2009-08-18
National Geographic Polska
W Campus Syberia Mongolia Expedition 2009 bierze udział czterech podróżników, którzy dwoma samochodami terenowymi zamierzają pokonać m.in. trasę wzdłuż Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM), zwaną „Mount Everestem offroadowców” i mongolską część pustyni Gobi.

Jednak nie tylko cele podróżnicze przyświecają wyprawie. - Celem społecznym wyprawy jest dostarczenie darów do wsi Wierszyna, założonej prawie sto lat temu przez emigrantów z Małopolski i Zagłębia Dąbrowskiego. Dla Polonii syberyjskiej ekspedycja wiezie m.in. literaturę w jęz. polskim i leki – powiedział Grzegorz Kita, prezes firmy Sport Management Polska wyłącznego doradcy i partnera marketingowego ekspedycji.
We invite you to read the article   
2009-05-13
TVN CNBC
CEO of Sport Management Polska – Grzegorz Kita and Vicepresident of PL.2012 company – Rafał Kapler were guests of the Business Lunch. The meetings subject was a list of host cities for Euro 2012, announced by the UEFA Executive Committee.
Have a look at the material   
2009-04-16
TVN CNBC
Gościem magazynu 'Dalszy ciąg poranka' był Prezes Zarządu Sport Management Polska, Grzegorz Kita. Tematem rozmowy było EURO 2012, które ma się odbyć w Polsce i na Ukrainie. Czy jest realna groźba utraty prawa do organizacji Mistrzostw Europy? W ilu polskich miastach będą rozgrywane spotkania?
Have a look at the material   
2009-03-16
Gazeta Pomorska
Impreza sportowa rangi światowej to dla miasta organizatora duży potencjał promocyjny ale także poważne wyzwanie. Czy Toruń skorzysta na organizacji Mistrzostw Świata 1. Dywizji w hokeju na lodzie?

Prezes Zarządu Sport Management Polska, Grzegorz Kita wskazuje jak powinien wyglądać plan promocyjny imprezy i od czego zależy powodzenie zarówno eventu jak i promocji miasta.
We invite you to read the article   
SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice