Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
13 December 2009
Rekordowa oglądalność KSW 12
Gala KSW 12 osiągnęła wielki sukces marketingowy. Według AGB Nielsen Media Research transmisja w Polsacie i Polsacie Sport zgromadziła przed ekranami telewizorów łącznie ponad 5,7 mln widzów.

Walka wieczoru pomiędzy Mariuszem Pudzianowskim i Marcinem Najmanem uzyskała ponad 50 procent udziału w rynku (łączny udział Polsatu i Polsatu Sport w paśmie 23:50 – 23:59 wyniósł: 59% w grupie 4+ oraz 61% w grupie 16-49).

Cała Gala 12 KSW zgromadziła średnio 4,4 mln widzów przed ekranami Polsatu (37,45% udziału w rynku) oraz 0,65 mln widzów przed ekranami Polsatu Sport 5,47% udziału w rynku).

Polsat w trakcie emisji KSW 12 był absolutnym liderem rynku.

Inne liczby KSW 12
  • 554.000 ludzi obejrzało zapowiedź na YOUTUBE
  • 5.700.000 widzów obejrzało transmisję telewizyjną na POLASACIE i POLSACIE SPORT
  • 6.000 kibiców obecnych na warszawskim „TORWARZE”
  • 17.961.010 odsłon strony internetowej www.konfrontacja.com
Sport Management Polska jest oficjalnym przedstawicielem i brokerem reklamowym największej europejskiej gali MMA - Konfrontacji Sztuk Walki.

Strona internetowa: www.konfrontacja.com
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice