Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
29 April 2010
Orlen sponsorem generalnym PZLA
Polski Koncern Naftowy ORLEN został Generalnym Sponsorem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. Umowa obowiązuje do końca 2010 roku i skupia się przede wszystkim na przygotowaniu reprezentacji do ME w Barcelonie.

„Na razie postanowiliśmy wspomóc bieżące działania Związku. Na koniec roku sporządzimy bilans naszych przedsięwzięć w dziedzinie sponsoringu, sprawdzimy jak to się przełoży na postrzeganie naszych marek.

Na przełomie października i listopada będziemy pracować nad strategią na 2011 rok. Wtedy można się spodziewać decyzji w sprawie naszego zaangażowania w projekty sponsoringowe w dalszej perspektywie. Nie zakładamy oczywiście krótkoterminowej współpracy. Chcielibyśmy, żeby trwała ona jak najdłużej“ – zapewnił dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN ORLEN S.A. Leszek Kurnicki.

Satysfakcji z tego, że udało się pozyskać tak potężnego sponsora nie krył czywiście prezes PZLA, dr Jerzy Skucha. – „Chcę podkreślić nasze zadowolenie z podpisania tej umowy. Mówię to nie tylko w swoim imieniu, ale również jako przedstawiciel Zarządu PZLA“ – powiedział Jerzy Skucha i dodał: - „Firma Orlen jako Sponsor Generalny PZLA musi być mocno widoczna szczególnie podczas Mistrzostw Europy w Barcelonie. To ogromne przesięwzięcie lekkoatetyczne, które przez sześć dni będzie transmitowane na antenach TVP 1 i TVP 2, przez kilka godzin dziennie.“

***

Sport Management Polska jest przedstawicielem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki w zakresie marketingu i reklamy. W ramach prac strategicznych przygotowana została m.in. nowoczesna oferta marketingowa oraz zasady partnerstwa marketingowego ze sponsorami.
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice