Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
8 May 2010
Rekordowa oglądalność KSW 13
Gala KSW 13 osiągnęła wielki sukces marketingowy. Według AGB Nielsen Media Research transmisja w Polsacie i Polsacie Sport zgromadziła przed ekranami telewizorów łącznie ponad 5 mln widzów.

Walki wieczoru z udziałem Mariusza Pudzianowskiego i Mameda Khalidova uzyskały ponad 60 procent udziału w rynku (łączny udział Polsatu i Polsatu Sport w paśmie wyniósł: 66,1% w grupie 16-49).

Cała Gala 13 KSW zgromadziła średnio 3,5 mln widzów przed ekranami Polsatu (37,2% udziału w rynku) oraz 0,9 mln widzów przed ekranami Polsatu Sport 9,2% udziału w rynku).

Polsat w trakcie emisji KSW 13 był absolutnym liderem rynku.









Inne liczby KSW 13:
  • 81.233 osób obejrzało zapowiedź na YOUTUBE
  • 5.380.000 widzów obejrzało transmisję telewizyjną na POLSACIE i POLSACIE SPORT
  • 7.348 widzów obejrzało internetową transmisję na IPLA.TV
  • 11.000 kibiców było obecnych w katowickim „SPODKU”
  • 630.000 unikalnych użytkowników miało kontakt z akcją promocyjną na GADU-GADU
  • 6.323.812 odsłon strony internetowej www.konfrontacja.com
***
Sport Management Polska jest oficjalnym przedstawicielem i brokerem reklamowym gali KSW 13.
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice