Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
1 June 2010
Sukces projektu "Awans Górnika Zabrze do Ekstraklasy" !
Sukcesem zakończyła się realizacja przez Sport Management Polska nowatorskiego i specjalistycznego projektu doradztwa operacyjnego „Awans Górnika Zabrze do Ekstraklasy”.

Oprócz bieżącego doradztwa operacyjnego projekt składał się z comeczowych analiz gry zespołu Górnika oraz zbioru obserwacji i analiz meczów drużyn przeciwnych.

W warstwie materiałowej zbiory analiz to 42 wysoko specjalistyczne raporty obserwacyjno-analityczne liczące łącznie ponad 600 stron. 

W realizację projektu zaangażowany był specjalistyczny zespół składający się z 35 osób.

Efektem projektu jest awans Górnika Zabrze do Ekstraklasy.

Realizacja projektu spotkała się z bardzo wysokim uznaniem ze strony zleceniodawcy prac - Grupy Allianz Polska (właściciela Górnika Zabrze).

"Raporty przygotowywane przez Sport Management Polska prezentowały najwyższy poziom merytoryczny. Ponad 600 stron dostarczonych nam raportów i analiz prezentowało bardzo zaawansowaną wiedzę fachową. Polecam SMP jako solidnego partnera oferującego doradztwo strategiczne w zakresie piłki nożnej" - powiedział Michael Mueller, Wiceprezes Zarządu TUiR Allianz Polska S.A. (zobacz referencje)

***
Po meczach sezonu 2009/2010 rozegranych jesienią, zespół Górnika znajdował się na piątym miejscu w tabeli z dziesięciopunktową stratą do lidera (Widzew Łódź)

Wyżej niż zespół Górnika plasowały się także silne zespoły Pogoni Szczecin oraz ŁKS Łódź. Obydwa kluby były wymieniane jako poważni przeciwnicy do walki o awans do Ekstraklasy. 

Niekorzystny dla Górnika był również terminarz. Ze wszystkimi, głównymi rywalami do awansu Górnik grał na wyjeździe.
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice