Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
20 September 2010
Gala KSW 14 przebojem Polsatu
Gala KSW 14 okazała się przebojem ramówki telewizyjnej. Średnio 3,63 mln widzów oglądało w Polsacie przeszło czterogodzinną galę.
 
Całą galę między 20.00 a 0.30 oglądało na antenie Polsatu – 3,1 mln widzów. Udziały w grupie 4+ i 16-49 wyniosły odpowiednio 26,19 proc. i 28,28 proc.
 
Kulminacyjne pasma z walkami Saleta – Najman, Pudzianowski – Esch przyciągnęły 3,77 mln widzów (26,55 proc./27,48 proc. udziału) oraz 3,15 mln widzów (44,08 proc./ 43,75 proc. udziału).
 
Polsat w trakcie emisji „KSW XIV” był liderem rynku w obu grupach.
 
***
Sport Management Polska jest oficjalnym przedstawicielem i brokerem reklamowym gali KSW 14
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice