Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
1 October 2010
SMP partnerem merytorycznym „Forum Prawa Sportowego”

SMP został partnerem merytorycznym Konferencji „Forum Prawa Sportowego” - wyjątkowego wydarzenia o charakterze ogólnopolskim.

 

Forum to spotkanie poświęcone różnym aspektom organizacji sportu profesjonalnego w Polsce, które zmieniają się po wejściu w życie nowej ustawy o sporcie, przyjętej przez Sejm Rzeczpospolitej Polskiej w dniu 20 maja 2010 roku.

Pierwsza sesja „Forum Prawa Sportowego” odbyła się w lipcu 2010 r. i zgromadziła ponad 100 przedstawicieli świata sportu.

 

Forum odbędzie się w środę, 13 października 2010 r. o godz. 10.30 w Centrum Olimpijskim, ul. Wybrzeże Gdyńskie 4 w Warszawie.

 

Organizatorem jest kancelaria prawnicza Bird&Bird, SportsLawExperts oraz Polski Komitet Olimpijski.

Honorowy patronat nad „Forum Prawa Sportowego” objął Minister Sportu i Turystyki.

 

***

Bird & Bird Maciej Gawroński sp. k. to międzynarodowa sieć kancelarii prawniczych, ciesząca się unikalną reputacją w Europie i w Azji w doradztwie z zakresu nowoczesnych technologii, informatyki, telekomunikacji, outsourcingu, własności intelektualnej, sportu, e- commerce i danych osobowych. Eksperci Bird&Bird aktywnie doradzają organizacjom sportowym w Polsce i na świecie wspierając organizatorów wydarzeń sportowych, operatorów stadionów, kluby sportowe, firmy inwestujące w sport oraz indywidualnych sportowców.

prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice