Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
26 November 2010
Druskienniki nową mekką polskich sportowców?
Na zaproszenie Ambasady Litwy w Polsce oraz Stowarzyszenia Branży Eventowej, Prezes Zarządu Sport Management Polska Grzegorz Kita, był gościem kilkudniowego wyjazdu studyjnego na Litwę.
 
Tematem wyjazdu było poszukiwanie nowych inwestycji oraz wspólnych obszarów biznesowych.

W wąskim gronie zaproszonych gości Sport Management Polska był jedyną firmą reprezentującą sektor sportowy.
 
Szczególnej uwadze poddana została koncepcja słynnego litewskiego kurortu Druskiennik jako potencjalnej bazy sportowej dla klubów sportowych i polskich reprezentacji. Ze względu na unikalny mikroklimat oraz dobrą bazę treningową Druskienniki mogłyby stać się cennym miejscem na obozy przygotowawcze jak też obozy posezonowe.
 
W ramach wizyty dokonano lustracji najważniejszych obiektów wraz z bazą sportowo-regeneracyjną.
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice