Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
25 August 2009
Sport Management Polska PR-owo dla marki Campus
Sport Management Polska (SMP) zajmie się działaniami PR dla marki Campus, wchodzącej w portfolio firmy Euromark Polska S.A.

Umowa dotyczy kompleksowej obsługi PR wyprawy offroadowej Campus Syberia Mongolia Expedition 2009. SMP zajmie się m.in. strategią komunikacji ekspedycji i relacjami z mediami oraz doradztwem wizerunkowym na rzecz marki Campus.

Do zadań Sport Management Polska będzie także należała bieżąca komunikacja z uczestnikami ekspedycji i obsługa redakcyjna jej strony internetowej.

„To naturalna kontynuacja współpracy przy tym projekcie. Jesteśmy partnerami marketingowymi ekspedycji i pozyskaliśmy dla niej m.in. markę Campus” – powiedział prezes zarządu SMP Grzegorz Kita.

Wcześniej SMP pozyskała patronów medialnych wyprawy (TVP Polonia, TVP Kraków, Newsweek.pl i Newsweek Polska oraz RMF Maxxx Warszawa) oraz patronów honorowych (został nim m.in. marszałek województwa małopolskiego Marek Nawara).

Sport Management Polska wsparła także markę Campus przy organizacji konferencji prasowej poprzedzającej start ekspedycji.

Strona internetowa: www.syberia-mongolia.pl
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice