Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
3 January 2011
Legendarne szkolenie powraca - Nowoczesny marketing i sponsoring sportowy
Po czteroletniej przerwie, Sport Management Polska [SMP] lider rynku marketingu sportowego powraca do organizacji szkoleń z tego zakresu. Pierwsze szkolenie „Nowoczesny Marketing i sponsoring sportowy” odbędzie się 27 stycznia w Warszawie.

Dla uczestników przygotowano siedem interesujących modułów tematycznych a prelegentami będą największe autorytety polskiego rynku. Autorem programu i zakresu merytorycznego szkolenia jest Grzegorz Kita, ceniony specjalista i prekursor rozwoju rynku marketingu sportowego w Polsce.
 
Podczas seminarium swoją wiedzą podzielą się znani eksperci z dziedziny marketingu i zarządzania w sporcie. Wśród nich będą m.in. : Prof. dr. hab. Andrzej Sznajder - Kierownik Studium Marketingu Sportowego w Szkole Głównej Handlowej, Adam Czarnecki - Wiceprezes Zarządu ARC Rynek i Opinia oraz Grzegorz Kita - Prezes Zarządu firmy Sport Management Polska.

Specjalne wprowadzenie wygłosi Dariusz Szpakowski, znany komentator telewizyjny.
 
Jest to jedyne na polskim rynku szkolenie o tak wysokim stopniu specjalizacji i merytoryczności. Ma zdecydowanie charakter praktyczny i obfituje w szereg konkretnych rozwiązań, propozycji i case’ów. Specjalnym hitem szkolenia jest możliwość zapoznania się m.in. z pełnym i wieloletnim know-how SMP z zakresu marketingu sportowego, opartym na doświadczeniu z ponad 100 projektów.
 
W programie szkolenia m.in. :
  • co trzeba wiedzieć w ostatnim roku przed EURO 2012 ?
  • jak zwiększać efektywność działań sponsoringowych ?
  • dlaczego sport to skuteczna platforma komunikacyjna
  • jak efektywnie inwestować w reklamę sportową
 Ponadto:
  • dlaczego areny sportowe to komercyjne świątynie XXI wieku
  • jak uzyskać przewagę konkurencyjną używając do tego celu "sprytnych" narzędzi sportowych
  • dlaczego siatkówka jest popularniejsza od koszykówki a Artur Boruc od Tomasza Adamka
  • jak zbudować profesjonalny program sponsoringowy
  • rafy sponsoringowe – 37 case studies
 
 
 
„od A do Z”
Również sama linia programowa szkolenia jest wyjątkowa – stanowi swoistą linię produkcyjną gdzie każdy następny moduł jest konsekwencją poprzedniego a zarazem stanowi etap wyżej. Szkolenie jest także kompletnym zbiorem na temat wszystkich najważniejszych aspektów marketingu sportowego – autorsko skonstruowanym „od A do Z” tego sektora.
 
comeback
Szkolenie to także swoisty „comeback” po latach. Sport Management Polska był pionierem i organizatorem pierwszych tego typu, „legendarnych” już szkoleń w latach 2004-2006 (8 edycji). Spotykali się tam ówcześnie przedstawiciele największych polskich firm stawiających pierwsze kroki w marketingu sportowym. W kolejnych latach szkolenie zmieniło formułę z otwartej na zamkniętą i było realizowane jednostkowo, tylko dla klientów SMP.
 
Informacje o szkoleniu:
 
Data : 27 stycznia 2011 r.
Miejsce : Hotel Kyriad Prestige, Warszawa.
Czas trwania : jeden dzień, w godz. 10 - 17
 
Więcej informacji:
 
Sport Management Polska
01-687 Warszawa , ul. Lektykarska 25 lok.1
 
tel.+48 (22) 4993302
 
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice