Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
9 May 2011
Olimpijska Energa wchodzi w decydującą fazę - konferencja prasowa

W poniedziałek, 9 maja w Hotelu Kyriad Prestige odbyła się konferencja prasowa poświęcona programowi Olimpijska Energa.

Olimpijska Energa - największy w Polsce program koszykarski dla dzieci ze szkół podstawowych – wszedł w decydującą fazę. W maju rozegranych zostanie ostatnich siedem finałów wojewódzkich. Ich zwycięzcy będą reprezentowali swoje województwa w finale krajowym rozgrywek, który odbędzie się w połowie czerwca w Elblągu.
 
Od 9 maja finały ruszają w województwie lubuskim a następnie pomorskim. Dalej rozgrywki przeniosą się do województwa łódzkiego i Wielkopolski. W ostatnim tygodniu maja finały wyłonią z kolei zwycięzców w województwach: podkarpackim i kujawsko-pomorskim. Na końcu rozgrywki przeniosą się na Mazowsze.
 
Finały wojewódzkie to ostatni etap wielostopniowych rozgrywek odbywających się w poszczególnych województwach. Zespoły, które zmierzą się w finałach przebyły bowiem długą i wymagającą drogę poczynając od rozgrywek gminnych i powiatowych a następnie rejonowych i wreszcie wojewódzkich. W województwach, w których zgłoszono najwięcej drużyn rozgrywany był jeszcze dodatkowy etap półfinałów. Tym samym, w skrajnym przypadku, aby awansować do finału krajowego należało pokonać aż 5 szczebli rozgrywek.
 
 
W edycji 2010/2011 turnieju Olimpijska Energa bierze udział:
  • ponad 5800 szkół
  • 75.000 dzieci.
***
Sport Management Polska jest partnerem Grupy Energa w zakresie promocji programu Olimpijska Energa. 
 
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice