Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
26 August 2011
Grzegorz Kita prelegentem na konferencji "Warsztaty sponsoringowe"
W dniach 8-9 listopada 2011 r. odbędą się prestiżowe Warsztaty Sponsoring (sponsoring sportowy, muzyczny, rzeczowy, usługowy, filmowy) organizowane przez jedną z największych w Polsce instytucji szkoleniowych - Informedia Polska.

Zaproszony przez organizatorów, szef SMP Grzegorz Kita, przeprowadzi wykład o zaawansowanych technikach sponsoringowych. W programie wystapienia będą m.in. :  przeprowadzi wykład o zaawansowanych
  • Jakie są 4 poziomy błędów sponsoringowych i jak ich unikać - wiedza w oparciu o analizę 25 case studies.
  • Sponsoring produktu czy sponsoring kibica - w co warto inwestować, żeby osiągnąć zamierzony cel
Warsztaty odbędą się w Hotelu Bristol w Warszawie. Ich koszt wynosi 3395 PLN.
Więcej informacji dostępnych jest tutaj.


 
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice