Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
16 November 2011
Grzegorz Kita oceniony bardzo wysoko - 4.82 w skali 1-5
Bardzo wysoko ocenili uczestnicy szkolenia wystąpienie Grzegorza Kity podczas prestiżowych Warsztatów Sponsoring (sponsoring sportowy, muzyczny, rzeczowy, usługowy, filmowy) zorganizowanych przez jedną z największych w Polsce instytucji szkoleniowych - Informedia Polska.

Zaproszony przez organizatorów, szef SMP Grzegorz Kita, przeprowadził wykład o zaawansowanych technikach sponsoringowych. Wystąpienie prezesa Kity uzyskało bardzo wysokie oceny (ankiety wypełniane przez uczestników spotkania)

W skali 1-5, temat i zawartość merytoryczna modułu „Jak odnieść sukces w marketingu sportowym. Skuteczne działania sponsoringowe” uzyskały ocenę - 4.64.

Natomiast samo wystąpienie i sposób przekazu zostały ocenione jeszcze wyżej i uzyskały wartość 4.82 ! (w skali 1-5)

Warsztaty odbyły się w dniach 8-9 listopada 2011 r.   w Hotelu Bristol w Warszawie. Ich koszt wynosił 3395 PLN.

Więcej informacji dostępnych jest tutaj.


prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice