Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
6 January 2012
Zachodniopomorskie chce uczyć się od Grzegorza Kity
Blisko 50 osób reprezentujących ponad 40 organizacji i klubów sportowych z terenu całego województwa zachodniopomorskiego wzięło udział w szkoleniu na temat marketingu sportowego, jakie przeprowadził pan Grzegorz Kita.

Wśród uczestników pojawili się przedstawiciele wielu, różnorodnych dyscyplin począwszy do futbolu czy koszykówki poprzez sporty motorowe, kolarstwo i sztuki walki a skończywszy na przedstawicielach żeglarstwa, lekkiej atletyki, squasha czy pływania.

Uczestnicy szkolenia reprezentowali także pełny przekrój podmiotów sportowych - od stowarzyszeń sportowych i małych klubów do okręgowych związków sportowych i dużych klubów sportowych.

Podobnie jak przy innych tego rodzaju projektach edukacyjno-szkoleniowych, w przerwach pomiędzy wykładami pan Kita był nieustannie oblegany i na bieżąco konsultował zagadnienia dotyczące realizowanych przez uczestników przedsięwzięć sportowych.

Szkolenie odbyło się na obiektach Zachodniopomorskiego Centrum Edukacyjnego a organizatorem wykonawczym była szczecińska firma Sport-Edukacja. Czas szkolenia wynosił jeden dzień i zawierał 10 godzinnych modułów tematycznych.
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice