Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
20 August 2009
Sport Management Polska partnerem KSW
Sport Management Polska (SMP) zostało oficjalnym przedstawicielem i brokerem reklamowym największej europejskiej gali MMA - 12 edycji Konfrontacji Sztuk Walki oraz "walki stulecia" Pudzianowski - Najman.

Do zadań SMP będzie należało m.in. konstrukcja marketingowa „produktu” oraz stworzenie i sprzedaż pakietów sponsorskich kolejnych edycji Gali.

Pierwszy turniej „Konfrontacji Sztuk Walki” właścieciele Gali – Maciej Kawulski i Martin Lewandowski - zorganizowali 27 lutego 2004 roku w warszawskiej restauracji sportowej "Champions".

Od tego czasu, Gale KSW zdobyły serca fanów sztuk walki a sama impreza stała się największą tego rodzaju w całej Europie. O wyjątkowości KSW świadczy także fakt, że jest to pierwsza, a obecnie jedna z nielicznych gal MMA na świecie z transmisją „na żywo” w telewizji otwartej (POLSAT).

Strona internetowa: www.konfrontacja.com
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice