Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
31 May 2012
Grzegorz Kita gościem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
Odliczaj do EURO 2012 razem z PSPR.

31 maja Polskie Stowarzyszenie Public Relations organizuje w Warszawie spotkanie: „7 dni do EURO”, które będzie poświęcone EURO 2012 pod kątem PR, marketingu w sporcie i promocji miast.

Zbliżające się EURO 2012 stało się źródłem inspiracji do spotkania członków i sympatyków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. – Dzięki zaproszonym gościom zostaną zaprezentowane trzy prelekcje związane tematycznie ze sportem w kontekście badań Internetu, PR i marketingu oraz promocji regionów, mówi Marcin Jańczuk z Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Tematykę nowoczesnych form marketingu i PR-u w sporcie przybliży ekspert w tej dziedzinie, Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. W trakcie tej prezentacji będzie można m.in. poznać specyfikę działań PR w sporcie, znaczenie PR-u w sukcesie sponsoringowym, a także dowiedzieć się o różnicach pomiędzy widowiskiem sportowym a widowiskiem typu „entertainment”.

prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice