Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
2 October 2009
Sport Management Polska partnerem RMF Morocco Challenge
Sport Management Polska (SMP) została partnerem marketingowym pierwszego w historii polskiego rajdu pustynnego – RMF Morocco Challenge. SMP zajmie się konstrukcją marketingową „produktu”.

W tym roku rajd odbędzie się w dn. 16 - 23 października na dawnych marokańskich odcinkach legendarnego Rajdu Dakar. W rajdzie weźmie udział 25 elitarnych załóg, w tym m.in. członkowie zespołu RMF Caroline Team (w klasie profesjonalnej) oraz znani aktorzy Daria Widawska i Piotr Zelt (w klasie GT - turystycznej).

Rajd wesprą medialnie m.in. radio RMF FM oraz telewizja TVN, impreza będzie też promowana w sieci kin Ciemna City w całym kraju.

„Ten rajd to na polskim rynku marketingu sportowego nie tylko pionierski produkt off-roadowy z lifestylowym zacięciem, ale to także przedsięwzięcie o wielkim potencjale medialnym. Przy odpowiednim zarządzaniu, ta impreza ma szanse zdobyć wielką popularność już po jej pierwszej edycji” – powiedział prezes zarządu Sport Management Polska Grzegorz Kita.

Licząca 1500 kilometrów trasa pierwszej edycji RMF Morocco Challenge prowadzi m.in. przez przełęcz gór Atlasu i pustynne wydmy. Zgłosiło się już do niej 25 zespołów samochodowych oraz 9 kierowców quadów i 2 motocyklistów.

Strona internetowa: www.dakar.webd.pl
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice