Sport Management
SMP w mediach
Sport Management Polska to firma wyspecjalizowana w profesjonalnym marketingu i konsultingu sportowym. SMP wszechstronnie łączy tak różnorodne dziedziny biznesu sportowego jak: konsulting, marketing, management, PR, organizację eventów i szkoleń.

Ekspercka wiedza, szerokie kompetencje i bogata praktyka – taki kapitał od lat znajduje uznanie wśród przedstawicieli świata mediów zarówno biznesowych, marketingowych jak i sportowych.

Prezes Zarządu Sport Management Polska, Grzegorz Kita, zarządzający firmą od 2002 roku, jest najczęściej cytowanym ekspertem z zakresu biznesu sportowego w Polsce.

Zapraszamy do zapoznania się z niektórymi artykułami, audycjami, transmisjami telewizyjnymi czy innymi przekazami medialnymi.
...................................................................................................................................................................................................,
2009-12-11
Dziennik Gazeta Prawna
Pierwsza walka Mariusza Pudzianowskiego w formule MMA rozgrzewa wyobraźnię. Jak to możliwe, że piętnaście minut w ringu warte jest 250 tys. zł. ?

Prezes Zarządu Sport Management Polska, Grzegorz Kita wskazuje jednak, że na taką stawkę sportowiec pracuje latami, budując i wzmacniając swój wizerunek i rozpoznawalność.
2009-10-30
Dziennik Polski "Wisła Kraków może stracić sponsora"
Zakaz reklamy, który ma objąć firmy bukmacherskie w mocnym stopniu dotknie kluby sportowe, które dotychczas współpracowały z tym sektorem. Poproszony o opinię Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska uważa, że wśród klubów piłkarskich Wisła Kraków będzie jednym z podmiotów, który najmocniej odczuje taką sytuację.
2009-10-27
Wirtschaftsblatt (Austria)
Jak zmienia się Polska przygotowując się do EURO 2012? Jakie zmiany zachodzą w globalnej infrastrukturze kraju? Jak nowoczesne stadiony zmieniają krajobraz polskiego sportu?

O tym wszystkim rozmawiał Prezes SMP Grzegorz Kita z Beatrice Bösiger -  dziennikarką najbardziej prestiżowego w Austrii, dziennika ekonomicznego Wirtschaftsblatt.
2009-10-27
Metro
Ile trzeba zapłacić za Kubicę, Gortata i Małysza? Wzrastająca popularność sportu i sportowców powoduje, że stają się oni cennymi aktywami marketingowymi.

O wartości polskich zawodników, ich cechach osobowych i potencjale reklamowym mówi Grzegorz Kita - Prezes Zarządu Sport Management Polska.
2009-10-23
TV Biznes
Jaki jest stan rynku marketingu sportowego w Polsce?

W programie udział wzieli: Grzegorz Kita - Prezes Zarządu Sport Management Polska oraz reprezentowana przez SMP Mistrzyni Świata w taekwondo - Joanna Paprocka.
2009-10-19
TVN CNBC
Gośćmi programu byli Prezes Zarządu Sport Management Polska, Grzegorz Kita oraz Krzysztof Sachs, partner Ernst & Young. Tematem rozmowy była przyszłość polskiego biznesu piłkarskiego. Jak naprawić polską piłkę? Czy bojkot kibiców może uderzyć w PZPN?
2009-10-16
Radio PIN
Ekonomiczne aspekty gorącej atmosfery wokół polskiej piłki. Jak mocna jest zasadniczo pozycja dyscypliny? Czy w długim horyzoncie czasowym piłka nożna jest w ogóle do pokonania przez inne dyscypliny?

W szerokim komentarzu na antenie radiowej, Prezes SMP - Grzegorz Kita, przedstawia pozycję futbolu we współczesnej architekturze marketingowej i mediowej. 
2009-10-15
PAP
Jak powinni zachować się sponsorzy polskiej reprezentacji w świetle akcji bojkotu PZPN? Czy pośpiech i nerwy to dobry doradca?

O tym wszystkim można przeczytać w "gorącym" materiale Polskiej Agencji Prasowej. Poproszony o wypowiedzi - Prezes Zarządu Sport Management Polska, Grzegorz A. Kita - uważa, że obecną sytuację trzeba traktować z najwyższą ostrożnością ale nie podejmować gwałtownych ruchów.

Czy słuszne jest zdanie eksperta przedstawiającego jedyną wyważoną opinię w tej gorącej atmosferze?
2009-08-30
Eventspace.pl
Marketing sportowy – zaangażowane emocje i nie nachalna promocja.

O różnorodnych aspektach marketingu sportowego mozna przeczytać w długiej rozmowie specjalistycznego portalu Eventspace.pl z Grzegorzem Kitą, prezesem SMP.
2009-08-18
National Geographic Polska
W Campus Syberia Mongolia Expedition 2009 bierze udział czterech podróżników, którzy dwoma samochodami terenowymi zamierzają pokonać m.in. trasę wzdłuż Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM), zwaną „Mount Everestem offroadowców” i mongolską część pustyni Gobi.

Jednak nie tylko cele podróżnicze przyświecają wyprawie. - Celem społecznym wyprawy jest dostarczenie darów do wsi Wierszyna, założonej prawie sto lat temu przez emigrantów z Małopolski i Zagłębia Dąbrowskiego. Dla Polonii syberyjskiej ekspedycja wiezie m.in. literaturę w jęz. polskim i leki – powiedział Grzegorz Kita, prezes firmy Sport Management Polska wyłącznego doradcy i partnera marketingowego ekspedycji.
2009-05-13
TVN CNBC
Prezes Sport Management Polska – Grzegorz Kita oraz Wiceprezes spółki PL.2012 – Rafał Kapler byli gośćmi Biznes lunchu. Tematem spotkania była lista miast gospodarzy podczas Euro 2012, ogłoszona przez Komitet Wykonawczy UEFA.
2009-04-16
TVN CNBC
Gościem magazynu 'Dalszy ciąg poranka' był Prezes Zarządu Sport Management Polska, Grzegorz Kita. Tematem rozmowy było EURO 2012, które ma się odbyć w Polsce i na Ukrainie. Czy jest realna groźba utraty prawa do organizacji Mistrzostw Europy? W ilu polskich miastach będą rozgrywane spotkania?
2009-03-16
Gazeta Pomorska
Impreza sportowa rangi światowej to dla miasta organizatora duży potencjał promocyjny ale także poważne wyzwanie. Czy Toruń skorzysta na organizacji Mistrzostw Świata 1. Dywizji w hokeju na lodzie?

Prezes Zarządu Sport Management Polska, Grzegorz Kita wskazuje jak powinien wyglądać plan promocyjny imprezy i od czego zależy powodzenie zarówno eventu jak i promocji miasta.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice szkolenia bhp katowice