Sport Management
10 listopada 2015
Robert Lewandowski w kampanii Huawei
Lewandowski będzie promował przede wszystkim smartfony, tablety i urządzenia Huawei z linii wereable, m.in. wprowadzany właśnie do sprzedaży inteligentny zegarek Huawei Watch.

Wizerunek piłkarza zostanie wykorzystany w reklamach telewizyjnych, internetowych (m.in. w social media) oraz BTL-owych. Zawodnik ma też samemu używać promowanych urządzeń. Działania z jego udziałem będą prowadzone w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.

Pierwsza akcja reklamowa ruszy 16 listopada. Będzie mieć przede wszystkim charakter wizerunkowy, będą też w niej promowane smartfon Huawei P8 i Huawei Watch. Umowa z Lewandowskim została podpisana na najbliższy rok.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje