Sport Management
12 stycznia 2016
Grzegorz Kita angażuje się także w edukację
Na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, na zaproszenie koła naukowego zarządzania sportem "Get Ready", Grzegorz Kita przygotował i przeprowadził specjalny wykład i warsztat naukowy.

Tytuł wydarzenia: "Sportowiec. Zawodnik, produkt, człowiek".

Spotkanie zostało podzielone na dwie części:

- część wykładowa (1h)
- część praktyczna - warsztat, praca w grupach (2 h)

Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje