Sport Management
1 stycznia 2016
CAN-PACK S.A. rozpoczęła współpracę z tenisistką Camilą Giorgi.
Spółka CAN-PACK S.A. rozpoczęła współpracę z Camilą Giorgi - jedną z czołowych światowych tenisistek.

W 2016 roku Camila Giorgi będzie promować markę CAN-PACK S.A. na najważniejszych turniejach Women’s Tennis Association w Australii, Europie, Stanach Zjednoczonych i Azji, w tym podczas czterech Wielkich Szlemów.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje