Sport Management
10 lutego 2016
Joanna Jędrzejczyk w kampanii Reeboka
Bohaterką nowej kampanii reklamowej marki odzieżowej Reebok, prowadzonej pod hasłem „Be more human”, jest zawodniczka mieszanych sportów walki Joanna Jędrzejczyk.

Nowa odsłona akcji w Polsce jest prowadzona od początku lutego w internecie, kinach, prasie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży Reebok i sieci GoSport.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje