Sport Management
16 czerwca 2016
W studiu Polsatu o marketingu i kibicach
Prezes Kita został zaproszony do studia Polsat News aby oprócz aspektów marketingowych EURO 2016 wspólnie z Paolo Cozza zgłębić także aspekty społeczno-socjologiczne przed meczem Polska-Niemcy.

W trakcie półgodzinnego studia widzowie mogli usłyszeć wiele ciekawych informacji w tym także dość zaskakującą, że reprezentacja, której Polacy kibicują w drugiej kolejności (oprócz własnej) to ..Niemcy! Zadeklarowało tak aż 21,5% Polaków - w międzynarodowych badaniach dla Grupy ING. Niemcom kibicuje też znaczny odsetek ..Turków! (36,4%)

Z kolei Włosi najbardziej (w drugiej kolejności) kibicują Hiszpanom (30,5%)


‪#‎GERPOL‬ ‪#‎EURO2016‬ ‪#‎POL‬
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje