Sport Management
4 grudnia 2016
Nowa transakcja naming rights. G2A Arena Rzeszów.
Prezes Kita został zaproszony na Kongres "Business without limits" do dyskusji w panelu pt. "Idea Partnerstwa Tytularnego".

Kongres ma na celu podsumowanie osiągnięć Centrum Wystawienniczo-Kongresowego w 2016 roku oraz zaprezentowanie nowego sponsora tytularnego obiektu - firmy G2A.com i dlaszych planów rozwoju. W ramach kongresu odbędą się interesujące panele dyskusyjne adresowane do środowisk nauki i biznesu, mające na celu integrację przedsiębiorców, instytucji samorządowych i naukowych. Imprezę uwieńczy uroczysta gala z udziałem Marszałka Województwa Podkarpackiego Władysława Ortyla, który objął wydarzenie swoim patronatem.

W panelu udział wezmą także:

Bartosz Górski - Prezes Zarządu Spółki Asseco Resovia
Kamil Szymański - Prezes Zarządu Spółki CWK Operator
Magdalena Sekuła - Prezes Spółki Ergo Arena


Więcej informacji na temat kongresu: strona wydarzenia
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje