Sport Management
6 grudnia 2017
Grzegorz Kita gościem XIII Dni Biznesu w Sporcie na SGH
Na zaproszenie Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania w Sporcie SGH, Pan Grzegorz Kita był gościem tego wydarzenia.

W drugim dniu trwania konferencji Pan Kita zaprezentował 1,5 godzinne wystąpienie dotyczące marketingu sportowego ze szczególnym uwzględnieniem przykładów dotyczących Runmageddonu i związanych z tym działań event marketingu i organizacji wydarzeń.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje