Sport Management
2 czerwca 2018
Wykład dla 40 polskich związków sportowych
Na zaproszenie Instytutu Sportu, Grzegorz Kita przeprowadzi dwugodzinny wykład pt. "Strategia marketingowa związku sportowego".

Jest to część programu "Akademia Zarządzania Sportem" realizowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. Szkolenia przeznaczone są dla wyższej kadry zarządzającej w polskich związkach sportowych.

Szkolenie odbędzie się 15 czerwca 2018r. na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Więcej informacji:
Akademia Zarządzania Sportem
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje