Sport Management
25 listopada 2009
Rekonesans nowych rynków - Argentyna i Urugwaj
Podczas pobytu w Argentynie i Urugwaju - Prezes Zarządu Sport Management Polska (SMP), Grzegorz A. Kita – przeprowadził szereg rozmów z przedstawicielami południowoamerykańskich klubów piłkarskich.

Pan Kita został m.in. zaproszony na spotkania z przedstawicielami River Plate, Independiente Buenos Aires oraz Penarolu Montevideo. Spotkania dotyczyły podjęcia współpracy.

W Buenos Aires przeprowadzone zostały także wstępne rozmowy z najpoważniejszymi argentyńskimi agencjami menadżerskimi.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje