Sport Management
15 grudnia 2009
SMP z sukcesem promuje polskie Taekwon-Do
Aktywne i kreatywne działania promocyjne realizowane przez SMP powodują wzrost zainteresowania tą dyscypliną sportu. 

Po powrocie reprezentacji z Mistrzostw Świata w Argentynie, gdzie nasi seniorzy zdobyli aż 15 medali w tym 6 medali złotych, SMP zorganizował specjalny, promocyjny media tour mający na celu popularyzację sukcesów dyscypliny.

Aktywny weekend promocyjny reprezentanci zaczęli od fantastycznego pokazu otwierającego piątkową XII Galę Konfrontacji Sztuk Walki.

W trakcie weekendu zawodnicy zostali natomiast zaproszeni do stacji telewizyjnych i rozgłośni radiowych (TVP1, TVP Polonia, Radio 3 i Radio Euro).

Joanna Paprocka i Ilona Działa – dwie najbardziej utytułowane i doświadczone zawodniczki – wyrastają na ambasadorki polskiego Taekwon-Do. W sobotę gościły m.in. w programie „Śniadanie na podwieczorek” na antenie TVP Polonia.

Niedziela to dwa zaproszenia do audycji radiowych. Program „Co was kręci?” w Radio Euro oraz „Trzecia strona medalu” w Radio 3.

W poniedziałek trzy zawodniczki zostały zaproszone do telewizji TVP1 na program "Kawa czy herbata". Wystąpiły z kolejnym interesującym pokazem, a następnie udzieliły ciekawego przedświątecznego wywiadu.

W pokazie obok Joanny Paprockiej i Ilony Działy wystąpiła Joanna Lipa. Zapraszam do obejrzenia materiału

Tak dynamiczna promocja to efekt współpracy podjętej przez Polski Związek Taekwon-Do z Sport Management Polska.
 
„Filozofią firmy jest bowiem nie tylko angażowanie się w promocję i rozwój całego polskiego sportu ale też pomoc, nagłaśnianie i promowanie wartościowych sukcesów mniej znanych polskich sportowców. Szczególnie tych, którzy osiągając światowe sukcesy pozostają mało znani szerszej publiczności” -powiedział prezes Sport Management Polska Grzegorz A. Kita.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje