Sport Management
10 stycznia 2010
Kluczowy etap prac dla PZLA - zrealizowany !
Sport Management Polska (SMP) zakończył kluczowy etap prac przewidzianych umową z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki (PZLA).

Specjaliści SMP przygotowali profesjonalną ofertę marketingową, na którą składa się kilkadziesiąt elementów.

Materiały ofertowe zawierają zarówno ofertę sponsoringową wespół z profesjonalnie skonfigurowanymi pakietami sponsorskimi jak też selekcję głównych promocyjnych środków komunikacyjnych.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje