Sport Management
1 czerwca 2010
Sukces projektu "Awans Górnika Zabrze do Ekstraklasy" !
Sukcesem zakończyła się realizacja przez Sport Management Polska nowatorskiego i specjalistycznego projektu doradztwa operacyjnego „Awans Górnika Zabrze do Ekstraklasy”.

Oprócz bieżącego doradztwa operacyjnego projekt składał się z comeczowych analiz gry zespołu Górnika oraz zbioru obserwacji i analiz meczów drużyn przeciwnych.

W warstwie materiałowej zbiory analiz to 42 wysoko specjalistyczne raporty obserwacyjno-analityczne liczące łącznie ponad 600 stron. 

W realizację projektu zaangażowany był specjalistyczny zespół składający się z 35 osób.

Efektem projektu jest awans Górnika Zabrze do Ekstraklasy.

Realizacja projektu spotkała się z bardzo wysokim uznaniem ze strony zleceniodawcy prac - Grupy Allianz Polska (właściciela Górnika Zabrze).

"Raporty przygotowywane przez Sport Management Polska prezentowały najwyższy poziom merytoryczny. Ponad 600 stron dostarczonych nam raportów i analiz prezentowało bardzo zaawansowaną wiedzę fachową. Polecam SMP jako solidnego partnera oferującego doradztwo strategiczne w zakresie piłki nożnej" - powiedział Michael Mueller, Wiceprezes Zarządu TUiR Allianz Polska S.A. (zobacz referencje)

***
Po meczach sezonu 2009/2010 rozegranych jesienią, zespół Górnika znajdował się na piątym miejscu w tabeli z dziesięciopunktową stratą do lidera (Widzew Łódź)

Wyżej niż zespół Górnika plasowały się także silne zespoły Pogoni Szczecin oraz ŁKS Łódź. Obydwa kluby były wymieniane jako poważni przeciwnicy do walki o awans do Ekstraklasy. 

Niekorzystny dla Górnika był również terminarz. Ze wszystkimi, głównymi rywalami do awansu Górnik grał na wyjeździe.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje