Sport Management
14 sierpnia 2009
Campus Syberia Mongolia Expedition 2009 wyruszyła w trasę
Przy ogłuszającym dźwięku klaksonu kolejowego zamontowanego na dachu Land Rovera Discovery wyruszyła dziś z Warszawy wyprawa Campus Syberia Mongolia Expedition 2009.

Start ekspedycji w liczącą ponad 22 tysiące kilometrów trasę poprzedziła przygotowana przez Sport Management Polska konferencja prasowa głównego sponsora wyprawy – marki Campus – w sklepie Planet Outdoor w centrum handlowym Wola Park w Warszawie.

„Według założeń powinniśmy wrócić do Warszawy około 1 października. Rajdowcom życzy się na starcie gumowych drzew, nam można życzyć chyba tego samego, no i oczywiście szczęśliwego powrotu” – odpowiedzieli uczestnicy wyprawy na pytanie jednego z dziennikarzy.

Po konferencji odbyła się ostatnia sesja zdjęciowa przed startem, po czym Land Rover Discovery I i Toyota Land Cruiser 200 wyruszyły w kierunku granicy polsko-ukraińskiej.

Strona internetowa: www.syberia-mongolia.pl

***
Sport Management Polska jest współorganizatorem i wyłącznym partnerem marketingowym Ekspedycji Campus Syberia - Mongolia 2009.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje