Sport Management
1 października 2010
SMP partnerem merytorycznym „Forum Prawa Sportowego”

SMP został partnerem merytorycznym Konferencji „Forum Prawa Sportowego” - wyjątkowego wydarzenia o charakterze ogólnopolskim.

 

Forum to spotkanie poświęcone różnym aspektom organizacji sportu profesjonalnego w Polsce, które zmieniają się po wejściu w życie nowej ustawy o sporcie, przyjętej przez Sejm Rzeczpospolitej Polskiej w dniu 20 maja 2010 roku.

Pierwsza sesja „Forum Prawa Sportowego” odbyła się w lipcu 2010 r. i zgromadziła ponad 100 przedstawicieli świata sportu.

 

Forum odbędzie się w środę, 13 października 2010 r. o godz. 10.30 w Centrum Olimpijskim, ul. Wybrzeże Gdyńskie 4 w Warszawie.

 

Organizatorem jest kancelaria prawnicza Bird&Bird, SportsLawExperts oraz Polski Komitet Olimpijski.

Honorowy patronat nad „Forum Prawa Sportowego” objął Minister Sportu i Turystyki.

 

***

Bird & Bird Maciej Gawroński sp. k. to międzynarodowa sieć kancelarii prawniczych, ciesząca się unikalną reputacją w Europie i w Azji w doradztwie z zakresu nowoczesnych technologii, informatyki, telekomunikacji, outsourcingu, własności intelektualnej, sportu, e- commerce i danych osobowych. Eksperci Bird&Bird aktywnie doradzają organizacjom sportowym w Polsce i na świecie wspierając organizatorów wydarzeń sportowych, operatorów stadionów, kluby sportowe, firmy inwestujące w sport oraz indywidualnych sportowców.

Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje