Sport Management
3 marca 2011
Innowacyjny produkt dla BASF Polska
Dla koncernu BASF Sport Management Polska zrealizował innowacyjne szkolenie - „Fit for sales” rozwijające umiejętności sprzedażowe.

Specjalistyczne szkolenie odbyło się w Olsztynie w dniach 3-4 marca 2011 r.

Szkolenia biznesowe Sport Management Polska to innowacyjna idea – realizacja profesjonalnych szkoleń z różnorodnych dziedzin wzbogaconych o unikalne i wartościowe elementy pochodzące ze świata sportu.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje