Sport Management
1 kwietnia 2011
Energa wybiera Sport Management Polska
Energa - jedna z największych polskich grup energetycznych, wybrała Sport Management Polska (SMP) jako głównego partnera do współpracy w zakresie programu Olimpijska Energa. 

Współpraca dotyczy realizacji działań promocyjno-komunikacyjnych dla programu „Olimpijska Energa”. W roku poprzednim SMP przygotował specjalistyczną strategię komunikacji programu na lata 2010 – 2012.

Olimpijska Energa to największy w Polsce program koszykarski przeznaczony dla dzieci ze szkół podstawowych. W tegorocznej edycji turnieju bierze udział ok. 5800 szkół i ponad 75.000 dzieci.






 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje