Sport Management
10 maja 2011
Grzegorz Kita prelegentem na konferencji FARMAMARKETING A PRAWO
W dniach 10-11.05.2011 w Warszawie odbyła się VI Konferencja FARMAMARKETING A PRAWO.
Miejscem eventu, który skupia najważniejsze osoby polskiego przemysłu farmacutycznego był Hotel Bristol.

Aby przybliżyć zaproszonym gościom interesującą i "modną" tematykę marketingu sportowego na konferencję został zaproszony szef SMP - Grzegorz Kita.


Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje