Sport Management
3 października 2012
Grzegorz Kita gościem specjalnym Targów Event 2012
Na zaproszenie Stowarzyszenia Branży Eventowej, Grzegorz Kita został prelegentem Konferencji "EVENT=KASA. Czyli o pieniądzach w eventach".

Prezes SMP wygłosił prelekcję pt. "Jak wykorzystać ich potencjał by były zyski. Przyszłość obiektów sportowych po Euro 2012"

Więcej informacji:

www.targievent.pl/eventkasa
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje