Sport Management
2 października 2009
Ekspedycja Campus Syberia-Mongolia zakończona sukcesem
Po pokonaniu ponad 22 tysięcy kilometrów po drogach i bezdrożach Azji wyprawa Campus Syberia Mongolia Expedition 2009 zameldowała dziś w Warszawie „wykonanie zadania”.

W ciągu sześciotygodniowej podróży polscy podróżnicy pokonali m.in. liczący prawie 1500 kilometrów odcinek wzdłuż Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM) z Siewierobajkalska do Tyndy – trasę nazywaną Mount Everestem off-roadu.

Wyprawa dostarczyła też dary do wsi Wierszyna – „Małej Polski” na Syberii – oraz przemierzyła stepy Mongolii.

„To było niesamowite, mimo kłopotów technicznych udało nam się pokonać całą trasę ‘o własnych kołach’” – powiedział organizator ekspedycji Michał Rej. – „Pokonanie BAM-u było przeżyciem, którego nie da się zapomnieć i które trudno z czymkolwiek porównać. To była prawdziwa wisienka na torcie tej ekspedycji”.

W wyprawie, która wystartowała 14 sierpnia br. z Warszawy, wzięło udział czterech doświadczonych polskich off-roadowców – Michał Rej, Piotr Stańczak, Paweł Szperliński i Szymon Stec. Podróżowali Land Roverem Discovery I i Toyotą Land Cruiserem VDJ 200 w wersji Africa.


SPONSORZY EKSPEDYCJI

Sponsorem głównym Ekspedycji Syberia Mongolia 2009 była marka Campus.

Sponsorami wyprawy były także firma farmaceutyczna Krka oraz Alma Market, a partnerem fotograficznym – marka Sony.

Współpracę z Campus i Sony zapewnił partner marketingowy projektu, firma Sport Management Polska.



***
Sport Management Polska był współorganizatorem i wyłącznym partnerem marketingowym Ekspedycji Campus Syberia - Mongolia 2009.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje