Sport Management
5 grudnia 2013
SMP wspiera projekt PGE Skry Bełchatów
W ramach programu „PGE Skra Bełchatów – sportową perłą województwa łódzkiego” w czwartek (05.12.2013r) odbyła się w Bełchatowie konferencja poświęcona roli mediów w sporcie, oraz współpracy klubów i organizacji sportowych z mediami. Jednym z głównych prelegentów był prezes Sport Management Polska – Grzegorz Kita.
 
W konferencji organizowanej przez największą siatkarską markę w Europie - PGE Skrę Bełchatów wzięło udział 70 uczestników.
 
Prezentacja przygotowana przez Grzegorza Kitę dotyczyła współczesnej roli komunikacji i działań PR w funkcjonowaniu klubu sportowego i organizacji sportowej.
 
Podczas godzinnego wystąpienia, prezes SMP przedstawił 15 różnorodnych case study, które w sposób empiryczny pokazywały jak należy prowadzić komunikację z mediami, aby zrealizować zamierzone cele klubu sportowego i osiągnąć sukces.
 
W zaprezentowanych materiałach znalazło się kilkanaście bardzo różnorodnych projektów komunikacyjnych z różnych dyscyplin sportowych – pływanie, piłka nożna, sporty motorowe, kajakarstwo.
 
Wystąpienie prezesa SMP Grzegorz Kity cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem wśród słuchaczy.
 
- Wykład Pana Kity należał do najciekawszych. Opierał się na konkretnych zrealizowanych projektach przez Sport Management Polska. Dzięki temu mieliśmy okazję poznać specjalistyczne know-how. Jest to najcenniejsza wiedza jaką można pozyskać – powiedziała Magda, 32-letnia marketing manager międzynarodowej korporacji.
 
Po zakończeniu konferencji uczestnicy wspólnie wybrali się do Hali Energia, aby obejrzeć mecz drugiej rundy Pucharu CEV pomiędzy PGE Skrą Bełchatów a szwajcarskim Volley Amriswil.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje