Sport Management
6 kwietnia 2014
Mistrz olimpijski Zbigniew Bródka reklamuje mleko łowickie
Panczenista Zbigniew Bródka, złoty medalista tegorocznych igrzysk w Soczi, dostał pierwszy angaż w reklamie. Zainwestowała w niego OSM Łowicz, producent mleka.

"Mleko na wagę złota" to hasło promocyjne kampanii mleka marki Łowicz, której twarzą został Bródka. Działania z jego udziałem prowadzone są na nośnikach zewnętrznych, wkrótce obejmą także telewizję. 

Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska, szacuje, że Bródka za udział w tej reklamie mógł otrzymać ok. 100 tys. zł. - Sukces sportowy pomaga przyciągnąć uwagę do marki. Za sprawą Bródki mleko z Łowicza wyróżni się na tle konkurencji. Esencją marketingu sportowego jest transfer wizerunku, czyli zwycięstwa sportowca przechodzą na markę - mówi Kita.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje