Sport Management
2 października 2009
Sport Management Polska partnerem RMF Morocco Challenge
Sport Management Polska (SMP) została partnerem marketingowym pierwszego w historii polskiego rajdu pustynnego – RMF Morocco Challenge. SMP zajmie się konstrukcją marketingową „produktu”.

W tym roku rajd odbędzie się w dn. 16 - 23 października na dawnych marokańskich odcinkach legendarnego Rajdu Dakar. W rajdzie weźmie udział 25 elitarnych załóg, w tym m.in. członkowie zespołu RMF Caroline Team (w klasie profesjonalnej) oraz znani aktorzy Daria Widawska i Piotr Zelt (w klasie GT - turystycznej).

Rajd wesprą medialnie m.in. radio RMF FM oraz telewizja TVN, impreza będzie też promowana w sieci kin Ciemna City w całym kraju.

„Ten rajd to na polskim rynku marketingu sportowego nie tylko pionierski produkt off-roadowy z lifestylowym zacięciem, ale to także przedsięwzięcie o wielkim potencjale medialnym. Przy odpowiednim zarządzaniu, ta impreza ma szanse zdobyć wielką popularność już po jej pierwszej edycji” – powiedział prezes zarządu Sport Management Polska Grzegorz Kita.

Licząca 1500 kilometrów trasa pierwszej edycji RMF Morocco Challenge prowadzi m.in. przez przełęcz gór Atlasu i pustynne wydmy. Zgłosiło się już do niej 25 zespołów samochodowych oraz 9 kierowców quadów i 2 motocyklistów.

Strona internetowa: www.dakar.webd.pl
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje