Sport Management
31 sierpnia 2014
Nowy rekord frekwencji na Stadionie Narodowym
63 tys. kibiców na trybunach to nowy rekord Stadionu Narodowego!

Tylu fanów siatkówki obejrzało triumf reprezentacji Polski w meczu otwarcia FIVB Mistrzostw Świata. Mecz transmitowała telewizja Polsat. Tak wysoka frekwencja to jednocześnie absolutny rekord w historii światowej siatkówki! Wśród fanów pojawił się też miliony gość Stadionu Narodowego w tym roku!

Po niesamowitym spotkaniu na gigantycznej siatkarskiej arenie Polacy pewnie pokonali Serbów 3:0, w setach do 19, 18 i 18. Tylu kibiców, to najwyższa frekwencja na oficjalnym meczu siatkówki w historii tej dyscypliny sportu. To także frekwencyjny rekord Stadionu Narodowego.

Zebranie tak dużej liczby fanów na Stadionie Narodowym w jednym miejscu było możliwe dzięki budowie specjalnych trybun na płycie stadionu.

Trwającą około 100 minut transmisję z meczu obejrzało w Polsacie średnio 3,51 mln widzów, co przełożyło się na 24,89 proc. udziału w grupie 4+ oraz 24,59 proc. w grupie 16-49. Z kolei w Polsacie Sport spotkanie oglądało 1,23 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 8,75 proc. i 11,29 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Starcie Polaków i Serbów pokazywał też płatny kanał Polsat Volleyball 1. Z danych udostępnionych przez Polsat wynika, że mecz miał na tej antenie 300 tys. widzów, a jego udział wyniósł odpowiednio ok. 2 proc. i 3,4 proc. Oznacza to, że łącznie spotkanie zgromadziło przed telewizorami średnio ponad 5,04 mln widzów.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje