Sport Management
18 lutego 2014
13,6 mln widzów obejrzało "drugi złoty medal" Kamila Stocha!
Konkurs w skokach narciarskich na dużej skoczni pokazywany był w sobotę 15 lutego br. między 18.43 a 20.46.

Średnia widownia zawodów w TVP1 i TVP Info wyniosła 11,22 mln widzów przy łącznym udziale na poziomie 61,5 proc. (w samej Jedynce konkurs śledziło 10,44 mln widzów, a udział wyniósł 59,29 proc.).

W najwyższym momencie oglądalności, podczas drugiego skoku Kamila Stocha w konkursie, transmisję śledziło aż 13,62 mln osób!

Nadana tuż po zakończeniu konkursu ceremonia uhonorowania skoczków kwiatami przyciągnęła do TVP1 z kolei 8,62 mln oglądających (udział wyniósł 47,83 proc.).

Poprzedni konkurs skoków z 9 lutego br., kiedy Kamil Stoch także wywalczył złoty medal, śledziło w TVP1 9,41 mln widzów przy udziale wynoszącym 52,7 proc. W chwili, kiedy Stoch skakał po raz drugi, oglądalność Jedynki wzrosła do 11,42 mln osób.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje