Sport Management
15 października 2009
„Złota Drużyna”- Sport Management Polska tworzy nowy projekt
Sześć polskich Mistrzyń Świata w Taekwondo ITF, multimedalistek, aktualnych i wielokrotnych mistrzyń Świata i Europy  wchodzi w skład Złotej Drużyny – najnowszego projektu marketingowego firmy Sport Management Polska (SMP).

Polki, uznawane za jedną z najlepszych drużyn w historii Taekwon-Do, są faworytkami zbliżających się mistrzostw świata, które odbędą się w dn. 26-29 listopada tego roku w Argentynie.

„Rozpoczęliśmy współpracę z tymi wybitnymi zawodniczkami nie tylko ze względu na ich ogromny potencjał i dorobek sportowy” – powiedział prezes zarządu Sport Management Polska Grzegorz Kita. – „Złota Drużyna to kolejny projekt stworzony przez nas w ramach realizacji misji firmy, jaką jest między innymi popularyzacja także mniej znanych dyscyplin sportu, nie tylko tych z pierwszych stron gazet”.

„Różne odmiany sztuk walki trenują dziś dziesiątki tysięcy Polaków. Takie wiodące dyscypliny jak Taekwon-Do pozwalają rozwijać i ciało, i ducha, są oparte na głębszej filozofii a nie tylko na samych zasadach rywalizacji. To olbrzymi potencjał sportowy i wychowawczy, który warto wykorzystać, także marketingowo” – powiedziała Joanna Paprocka, Mistrzyni Świata i lider Złotej Drużyny.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje