Sport Management
7 lipca 2015
Agnieszka Radwańska reklamuje zmywarki Amica
W nowej kampanii Amica Wronki Agnieszka Radwańska, która właśnie osiągnęła półfinał Wimbledonu, reklamuje nową linię zmywarek wolnostojących. Reklamy podkreślają, że nowe zmywarki oferują rozwiązania, dzięki którym zmywanie staje się prostsze, bardziej efektywne i oszczędne.

W kampanii eksponowane są przede wszystkim funkcja zmywania 3D (pozwalająca na jeszcze dokładniejsze zmywanie dzięki trzem niezależnym poziomom natrysku), program Auto (w którym zmywarka sama dobiera odpowiednią ilość wody, temperaturę i czas) oraz opcję Flexi Space (ułatwiającą mycie nieporęcznych, dużych naczyń).

W kampanii wykorzystywany jest wizerunek tenisistki, która od kilku lat jest ambasadorką reklamową marki Amica.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje