Sport Management
5 grudnia 2013
W ramach programu „PGE Skra Bełchatów – sportową perłą województwa [...]
27 października 2013
W dniu 27.10.2013r (niedziela) w Poznaniu, podczas hitu 13.kolejki T-Mobile Ekstraklasy - Lech Poznań – Legia [...]
7 września 2013
Tomasz Frankowski po ostatnim sezonie zakończył bogatą piłkarską karierę. 7 września ponownie jednak wybiegł na [...]
30 sierpnia 2013
W ramach współpracy SMP wykona specjalistyczne oferty sponsoringowe skierowane do największych polskich [...]
22 lipca 2013
Dla Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie zrealizowany został projekt szkoleniowy. Dwudniowe szkolenie [...]
26 kwietnia 2013
Podczas gali nagród branży eventowej MP POWER AWARDS i w trakcie wieńczącego ją bankietu Pictures [...]
21 marca 2013
Pictures Experience™ –  innowacyjna i unikalna usługa event & social marketingu dla [...]
23 lutego 2013
W ramach cieszącej się dużym powodzeniem usługi SMP "Sports Celebrity Management" - Tomasz Frankowski [...]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje