Sport Management
Podstawowe korzyści wynikające z korzystania z usług i produktów doradczych SMP

Współpraca z SMP przynosi szereg wszechstronnych i konkretnych korzyści.
 
Efektami pracy SMP są m.in. lepsze wyniki sportowe, zwiększone i zoptymalizowane przychody, efektywne i mniejsze koszty ale także np. zwiększona frekwencja na trybunach czy dobry wizerunek klubu.

W każdym zaś przypadku klub dzięki doradztwu osiąga znaczny impuls rozwojowy.
 
Korzystanie z usług doradczych SMP może także znacząco zredukować szereg zagrożeń związanych z zarządzaniem klubem piłkarskim i pozwolić na zaoszczędzenie znacznej ilości środków finansowych.
 
Specjalistyczna wiedza SMP o rynku futbolowym pozwala efektywnie i właściwie inwestować pieniądze w skład drużyny poprzez szczególną wiedzę o cechach zawodników. Pozwala także na uniknięcie sportowego, wewnętrznego monopolu informacyjnego.

Jedną z najważniejszych korzyści dla właściciela, sponsora czy inwestora jest ponadto fakt, że współpraca z SMP umożliwia skorzystanie ze skumulowanych, wieloletnich doświadczeń eksperckich z wielu klubów i projektów realizowanych zarówno przez SMP jak i osobiście przez Pana Grzegorza Kitę.
 
Zagadnienia i pytania, na które uzyskiwana jest odpowiedź podczas tych prac to m.in.:
 
  • Czy klub jest dobrze zarządzany?
  • Czy w stu procentach realizowany jest potencjał zespołu?
  • Czy za markę sponsora/właściciela otrzymywana jest należyta premia?
  • Czy zbilansowany jest budżet?
  • Czy przychody są zdywersyfikowane we właściwy sposób?
  • Czy w klubie eksploatowane są z należytą starannością wszystkie możliwe źródła wpływów?
  • Czy koszty nie są za wysokie?
  • Czy kontrakty zawodnicze skonstruowane są w korzystny dla właściciela sposób?
  • Jak ściągnąć kibiców i zapełnić trybuny?
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje