Sport Management
Szkolenia
Sport Management Polska posiada szerokie doświadczenie w działalności naukowo-szkoleniowej.

Od roku 2005 SMP organizuje szereg popularnych szkoleń na temat marketingu i konsultingu sportowego. Prezes Grzegorz Kita - ceniony ekspert i praktyk biznesu sportowego - wykłada podczas najważniejszych krajowych seminariów i kongresów oraz realizuje wykłady gościnne na cenionych polskich uczelniach: Szkole Głównej Handlowej, Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie czy Polskiej Akademii Sportu.

Jest także często zapraszany jako prelegent na konferencje organizowane przez największe polskie instytucje szkoleniowe: Institute for International Research czy Informedia Polska.
 
Dzięki unikalnym kompetencjom SMP organizuje szkolenia w takich dziedzinach jak: marketing sportowy, sponsoring, management, PR, konsulting, realizacja eventów.

Wśród uczestników dotychczasowych szkoleń byli przedstawiciele największych polskich i światowych firm, m.in.:
  • Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
  • Puma Polska Sp. z o.o.
  • BOT Elektrownia Bełchatów S.A.
  • INTEL Technology Poland Sp. z o.o.
  • Bank Zachodni WBK S.A.
  • BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Bełchatów
  • KGHM S.A.
  • Grupa LOTOS S.A.
  • TVP S.A.
W sektorze szkoleń Sport Management Polska oferuje:
  • Szkolenia w zakresie marketingu sportowego
  • Szkolenia w zakresie sponsoringu sportowego
  • Szkolenia w zakresie nowoczesnego zarządzania klubem sportowym
  • Wykłady na międzynarodowych seminariach i kongresach
  • Szkolenia korporacyjne, seminaria i wykłady
  • Szkolenia medialne
  • Szkolenia motywacyjne z udziałem gwiazd sportowych
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice szkolenia bhp katowice