Sport Management
29 stycznia 2009
Wybór trenera Reprezentacji. Badanie ogólnopolskie.
Jakie są opinie Polek i Polaków w kwestii wyboru trenera-selekcjonera reprezentacji Polski w piłce nożnej? Sport Management Polska oraz Analityka Polska przeprowadziły badania w tym temacie.

Prezentowane badanie należy do kategorii realizowanych przez SMP badań BŁYSKAWICZNYCH (1,5-2 DOBY) omnibusowych (CAWI) przy użyciu narzędzia SPEED STUDY SMP

Cieszą się one dużym zainteresowaniem ze względu na szybkość otrzymania informacji zwrotnej oraz wysoką jakość merytoryczną.

Ankietowanych zapytano m.in. o to kto powinien zostać trenerem reprezentacji Polski w piłce nożnej?
Trener polski czy zagraniczny? Odpowiedzi ukształtowały się następująco:
  • trener polski - 63,8%
  • trener zagraniczny - 31,0%
  • nie wiem, nie mam zdania - 5,2%



Badanie: „Wybór trenera reprezentacji Polski w piłce nożnej. Kto, kiedy, dlaczego?" 
Autorzy: Sport Management Polska / Analityka Polska
CAWI N=1065 (18-54 lat)
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje