Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
22 October 2009
Sport Management Polska partnerem PZTKD Sport Management Polska (SMP) został wyłącznym partnerem marketingowym Polskiego Związku Taekwon-Do.
Umowa obejmuje m.in. promocję Taekwon-Do i reprezentacji Polski w tej dyscyplinie oraz doradztwo strategiczne i zaawansowaną analitykę marketingową. Główne cele współpracy to zdynamizowanie polityki informacyjnej i promocja dyscypliny przed Mistrzostwami Świata, które odbędą się już za miesiąc w miejscowości Mar del Plata w Argentynie. Wcześniej SMP nawiązała współpracę z sześcioma polskimi multimedalistkami Taekwon-Do ITF, aktualnymi i wielokrotnymi mistrzyniami świata i Europy, tworząc z nimi projekt marketingowy „Złota Drużyna”. „Od lat specjalizujemy się w tworzeniu produktów z zakresu marketingu sportowego, wypromowaliśmy m.in. polskie pływanie. Jesteśmy także jedną z niewielu firm potrafiących współpracować z różnymi dyscyplinami sportu, klubami czy zawodnikami. Doświadczenie i specjalistyczne know-how pozwala nam tworzyć produkty marketingowe w praktycznie każdej dziedzinie sportu” – dodał Grzegorz Kita. Oficjalna strona Polskiego Związku Taekwon-Do: www.pztkd.lublin.pl |
SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
|
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
|